Sunday, May 24, 2009

Semoga Ku Memejamkan Mataku Dahulu Sebelum Dirimu

Setelah beberapa lama laman yang bersawang ini berehat, kini tiba masanya segala perkara dan percaturan yang lama tepu didalam kotak minda dek kesibukkan seharian, bisa saja diterjemah buat manfaat semua insyaAllah....

senyuman mu umpama penyeri dalam hidup ku,
tutur kata mu sentiasa menyentuh kalbu ku,
setiap nafas mu adalah nyawa dan azam didalam kehidupanku,
aku tidak mahu kau pergi dahulu sebelum ku,
kerna aku tak mungkin dapat hidup tampa diri mu.

ketika ku putus harapan kau kedepan,
tika ku jatuh tersungkur kau bangunkan,
ku bersyukur kerna dikau ada dan membuat hidup aku sempurna.

tika ramai yang membenci ku kau sayangi,
tika ramai yang memuji ku kau mengerti,
ku tahu masa yang kita perolehi ini buakan untuk semalanya,
ku akan mengunakannya dengan sebaiknya.

andainya kau tiada aku kan parah,
kehilangan arah dan hancur rebah,
kerna kau lah segalanya makna kehidupanku,

kau berikan ku kekuatan bila ku tertekan,
kau beri yang ku perlu dan cinta sayang mu,
aku yakin akulah insan yang paling bertuah didunia.

oh tuhan ku tolonglah makbulkan hajat ku,
pada saat aku pejamkan mataku,
aku berada didalam perlukannya disaat itu.
dan semoga dia tabah saat daku pejamkan mata ku,

oh tuhanku biarkanlah dia disisi ku,
menemani diriku saat daku pejamkan mata ku,
diri ini hanya ingin bersama hingga keakhirnya.

aku hanya berharap aku merupakan impian terbaik untuknya
dan kegembiraan terindah dalam hidupnya,
kerna aku hanya ingin menjadi syuga dunia untuknya.

No comments:

Post a Comment